Search
Share:

Dagboek: Vakantie met z’n vieren

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

We waren van plan om een vakantie te boeken voor begin volgend jaar, maar last minute besloten we gewoon al iets te zoeken voor het einde van mijn verlof. Het gaat hartstikke goed met Zoey, dus waarom niet? We wilden zon en een korte vluchttijd, dus al snel hadden we een hotel op Tenerife op het oog. We hakten de knoop door en binnen twee weken stapten we met z’n vieren het vliegtuig in. Inmiddels zijn we alweer terug. Helaas, want we hebben het ontzettend fijn gehad!

Sinds kort lacht Zoey heel snel als je tegen haar praat en maakt ze ook geluidjes terug. Zo cute!

De dinsdag voor we weggingen stond in het teken van inpakken. Mijn moeder was er ook. Ze wilde de kleintjes nog even zien en zo hadden wij onze handen wat meer vrij om de laatste dingen te regelen.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Daar gaan we! Woensdagochtend vertrokken we met heel veel bagage richting Schiphol.

Alles ging soepel dus we hadden nog tijd om te spelen en wat te eten.

Zoey heeft eigenlijk de hele dag geslapen, afgezien van de momenten dat ze honger had. Normaal is ze veel wakker, maar dit kwam wel mooi uit zo.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Liam kreeg voor zijn tweede verjaardag dit koffertje en hij is er helemaal weg van.

In de bus naar het vliegtuig. De reis verliep prima. Liam sloeg zijn middagdutje over, maar was verder eigenlijk heel makkelijk en Zoey sliep dus vooral.

Goedemorgen! Dit lag er elke dag bij het ontbijt en ze waren nog echt lekker ook.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

De eerste ochtend was Liam lekker vroeg wakker en is hij met Romano al een rondje gaan lopen door het hotel, gewoon lekker in pyjama. Ik heb ze wat later opgezocht. Liam speelde op een gegeven moment bij de rand van het zwembad en gleed er zo in. Romano trok hem er meteen uit en hij stond daarna echt beduusd te kijken.

’s Avonds was er een show bij het kasteel…

…en de boom. Heel erg leuk gedaan!

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Auto’s doen het altijd goed.

We brachten de dagen door bij het zwembad en Liam vond dat heerlijk. ’s Middags waren we altijd wel nog een paar uurtjes in de hotelkamer zodat hij een dutje kon doen. Dat werkte prima.

Na Zoey’s geboorte hebben we veel zomerse kleertjes voor haar gekregen en die kwamen nu goed van pas.

Mijn mannen!

Er was een buffetrestaurant, maar we mochten ook een paar keer naar de ‘echte’ restaurants doen. Deze foto maakte ik bij de Italiaan waar de koks de pizza’s in de lucht aan het gooien waren.

Ik wilde een leuke foto met Liam, maar hij had er niet zo veel zin in. Hihi!

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Het was zo mooi om te zien hoe Liam vooruit ging met zwemmen! Het duurde namelijk niet lang voordat hij zelf in het diepe aan het spelen was. Hij klom er in, speelde met de bal, sprong van het trappetje af en trappelde zo door het hele bad heen.

Knuffelen!

Opwarmen en filmpjes kijken.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Thuis moet er vaak van alles, maar tijdens de vakantie konden we vooral heel erg genieten van deze twee.

True!

Altijd overal opklimmen.

Blij ei!

In het theater werden ook verschillende shows gegeven. We hebben ze niet allemaal gezien, maar ze waren wel erg leuk. In hotels zijn de shows lang niet altijd heel goed (vind ik dan), maar hier was het echt top.

Nog even van de zon genieten voor we terug zouden gaan naar de herfst.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

Ik was benieuwd hoe het zou zijn om met z’n vieren op vakantie te gaan. Natuurlijk was het af en toe even zoeken, maar het was vooral erg fijn.

Hoi meisje!

Op naar het diner.

Dagboek: Vakantie met z'n vieren

De laatste avond aten we weer bij de Italiaan en pakte ik alles in.

Ook de terugreis verliep soepel. Dit keer deed Liam een dutje in het vliegtuig en Zoey sliep ook weer het grootste gedeelte van de reis. Aan het begin van de avond waren we thuis en ik pakte meteen de koffers uit.

Maandag haalde ik samen met de kids Nala op en de rest van de dag stond in het teken van de was (heeeel veel was) en andere klusjes.